A megrendelő a foglalás teljes vagy részleges lemondását írásban (levél, e-mail, fax), a foglalási szám feltüntetésével jelentheti be a Villaparknak. A lemondás időpontjától függően a megrendelő különböző összegű meghiúsulási kötbért köteles fizetni. Ennek összege a visszaigazolt érkezés napját megelőző
A foglalás módosításáért a Villapark jogosult 10% kezelési költséget felszámítani.
„No show” (azaz lemondás nélküli távolmaradás) esetén a megfizetett előleg 100 %-a meghiúsulási kötbérnek minősül, a Villapark pedig jogosult a villát a visszaigazolt érkezés másnapjától más megrendelőnek kiadni. A megrendelt és visszaigazolt időpontnál későbbi bejelentkezés vagy korábbi kijelentkezés nem jogosítja fel a vendéget semmilyen visszaigazolt és felszámított díj visszatérítésre. A már befizetett részletek a kötbér összegébe beszámításra kerülnek. A Villapark a megrendelőnek esetlegesen visszajáró összeget a lemondás megérkezését követő három napon belül visszautalja a megrendelő által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben a több villára szóló foglalást a megrendelő részben mondja le, úgy a meghiúsulási kötbér arányos részét kell megfizetni.
A Villapark írásos nyilatkozattal akkor mondhatja le a foglalást, ha olyan elháríthatatlan külső körülmény merült fel, mely kizárja a villaépület rendeltetésszerű használatát és a Villapark nem képes más, hasonló felszereltségű és komfort fokozatú villát biztosítani. Amennyiben arra lehetőség van, a Villapark akár magasabb, akár alacsonyabb felszereltségű és komfort fokozatú villát köteles felajánlani a megrendelőnek. Ebben az esetben a Villapark haladéktalanul értesíti a megrendelőt. A Villapark ilyenkor a megrendelő választása szerint vagy késedelem nélkül visszafizeti a már befizetett szolgáltatási díjat, vagy azt a módosított foglalás díjába beszámítja. A módosításra, illetve a visszamondásra a Villapark ebben az esetben nem számít fel kezelési költséget.